Просування в соціальних мережах

Просуваємо соціальні мережі Просуваємо соціальні мережі


Факт: число користувачів соціальних мереж зросла 26% у порівнянні з 2020 роком А це на 26% потенційних клієнтів вашого бізнесу. На що впливають соціальні мережі в бізнесі?

  • Впізнаваність
  • Лояльність
  • Продажі
  • Формування попиту на продукт
Просуваємо соціальні мережі

  • 01

    Побудова особистого бренду або бренду компанії в соціальних мережах

    Те, як ви позиціонуєте бізнес в соціальних мережах і як підносите інформацію дуже сильно впливає на лояльність аудиторії, а також наявність в майбутньому "адвокатів бренду", які в прикордонних ситуаціях завжди будуть вас захищати.

  • 02

    Комунікація з потенційними клієнтами

    В нашу епоху інтернету і колосальної любові до соціальних мереж, користувачеві набагато легше і комфортніше задати його питання в Facebook або Instagram, ніж зателефонувати за зазначеним номером телефону або відправити лист на email. І до цього моменту потрібно адаптуватися, прописавши грамотний скрипт продажів, який дозволить вам швидко і якісно вести комунікацію з клієнтами.

  • 03

    Додаткові канали продажу

    Соціальні мережі можуть не тільки грамотно представити вашу компанію на просторах інтернету, але і продати ваш товар або послугу користувачам. Має бути діюча таргетування реклама допоможе потенційним клієнтам докладніше ознайомитись з вас і допомогти заробити.

  • 04

    Побудова особистого бренду

    У Instagram і Facebook можна вести не тільки особистий блог або сторінку інтернет-магазину, а просувати особистий бренд, щоб в найближчому майбутньому допоможе не просто збільшити лайки і підписників, а стати інфлюенсером, чия думка буде дійсно важливо для аудиторії і буде чималий відгук.

1

Аналіз конкурентів

Перш ніж почати роботу над соціальними мережами, нам необхідно розуміти, хто є вашими конкурентами і як вони позиціонують себе в інтернеті. Ми робимо порівняльний аналіз, звертаємо увагу на найкращі практики та адаптуємо це все під ваш бізнес.

2

Проведення SWOT-аналізу проекту

Дуже важливо на початковому етапі знати не тільки сильні і слабкі сторони компанії, а й можливості з погрозами. Ви повинні бути в курсі всіх можливих ризиків для бізнесу та способи вплинути на них, щоб вирішити проблему, а найкраще і зовсім ніколи з нею не стикатися.

3

Прописання стратегії поведінки компанії в соціальних мережах

Ми допоможемо вам з правильним позиціонуванням, адже від ton of voice соціальних мереж буде залежати, як аудиторія буде реагувати на продукт.

4

Соданія необхідного контенту

Наша команда створює різні типи контенту, які включають в себе тексти, проведення фотосесій і обробка фотографій, відеозйомки, монтаж.

5

адміністрування сторінок

Те, яким чином буде вестися листування з потенційними клієнтами через соціальні мережі залежить не тільки продаж вашого товару або послуги, а й наявність рекомендацій через сарафанне радіо. Наша команда допоможе вам скласти грамотний скрипт продажів, відповідний саме вашему бізнесу, який ви зможете передати адміністратору сторінки. Також ми можемо навчити вашого співробітника, як правильно спілкуватися в особистих повідомленнях Instagram і Facebook, або взяти на себе цю роль.

6

Робота з інфлюенсерами

Залежно від вашого продукту або послуги ми можемо залучити блогерів і інфлюенсеров, які можуть розповісти про вас або ваш продукт на своїх майданчиках у соціальних мережах, тим самим залучаючи на сторінку бренду свою аудиторію, якій буде цікавий ваш продукт.

7

Щомісячна аналітика

Щомісяця ви будете отримувати звіт про виконану роботу, аналізом попередніх завдань і постановкою наступних. При необхідності вносяться зміни в стратегію просування та контент-план.

Відгуки наших клієнтів