Таргетована реклама

Таргетована реклама Таргетована реклама

Таргетована реклама - реклама, яка показується в соціальних мережах.

Чому вона актуальна практично для будь-якого бізнесу?

  • користувачі проводять багато часу в Інстаграм, Фейсбук, Тік-Ток
  • є можливість впливати шляхом контенту, музики та інших складових, які відсутні в Google, Yandex
  • якісний ремаркетинг, що дозволяє дробити аудиторії на підтипи.
Таргетована реклама

  • 01

    Збільшення продажів

    При правильному налаштуванні оголошення і визначення чітких параметрів цільової аудиторії, рівень продажів може помітно зрости.

  • 02

    підвищення впізнаваності

    Якщо ви представляєте бренд, який тільки вийшов на ринок, то таргетована реклама допоможе більшій кількості користувачів дізнатися про компанію та правильно себе подати. Цільова аудиторія запам'ятовує рекламу і починає більш лояльно ставитися до вашого бізнесу.

  • 03

    Доступність будь-якої аудиторії

    При бажанні і чітко прописаних описах ви можете налаштувати рекламу на дуже вузьку цільову аудиторію, прописуючи чіткі критерії, які недоступні в будь-яких інших інструментах просування.

  • 04

    Швидке і легке тестування

    Ви можете за досить короткий проміжок часу запустити тестову рекламу і отримати звіт про виконану роботу. Завдяки цьому, можна швидко скоригувати налаштування таргета і запустити його знову.

  • 05

    Реклама на конкурентів

    Таргетовану рекламу можна налаштовувати на людей, які контактують з конкурентами.

  • 06

    Розширені можливості

    Ви можете запускати рекламу з абсолютно різним графічним оформленням, як з картинкою, GIF-анімаціею або відео, залучаючи клієнтів різними елементами дизайну.

1

Розробка стратегії

На першому етапі ми досліджуємо ринок і працюємо над індивідуальною стратегією просування товару або послуги. Тут ми визначаємо портрет і інтереси цільової аудиторії.

2

Підготовка та оформлення сторінок

Перш, ніж запускати рекламу, нам потрібно переконатися, що ваші сторінки в соціальних мережах і сайт знаходяться в належному вигляді, адже на них будуть йти переходи, і користувач повинен розуміти, що за послугу або товар йому пропонують. В цей же час ми проводимо настройку веб-аналітики, яка допоможе нам простежити трафік заходів на оголошення.

3

Створення та налагодження рекламних оголошень

Після підготовки сторінок бренду ми приступаємо до створення рекламних оголошень під потрібну нам цільову аудиторію в Instagram і Facebook.

4

Моніторинг та оптимізація

Після запуску таргетированной реклами та її опрацювання, ми виявляємо найбільш ефективні оголошення та робимо на них упор в подальшій роботі.

5

звіт

Наша команда формує звіт про виконану роботу і формує план просування на наступний місяць.

Відгуки наших клієнтів