Таргетована реклама
Таргетована реклама - реклама, яка показується в соціальних мережах.
Чому вона актуальна практично для будь-якого бізнесу?
- користувачі проводять багато часу в Інстаграм, Фейсбук, Тік-Ток
- є можливість впливати шляхом контенту, музики та інших складових, які відсутні в Google, Yandex
- якісний ремаркетинг, що дозволяє дробити аудиторії на підтипи.
-
01
Збільшення продажів
При правильному налаштуванні оголошення і визначення чітких параметрів цільової аудиторії, рівень продажів може помітно зрости.
-
02
підвищення впізнаваності
Якщо ви представляєте бренд, який тільки вийшов на ринок, то таргетована реклама допоможе більшій кількості користувачів дізнатися про компанію та правильно себе подати. Цільова аудиторія запам'ятовує рекламу і починає більш лояльно ставитися до вашого бізнесу.
-
03
Доступність будь-якої аудиторії
При бажанні і чітко прописаних описах ви можете налаштувати рекламу на дуже вузьку цільову аудиторію, прописуючи чіткі критерії, які недоступні в будь-яких інших інструментах просування.
-
04
Швидке і легке тестування
Ви можете за досить короткий проміжок часу запустити тестову рекламу і отримати звіт про виконану роботу. Завдяки цьому, можна швидко скоригувати налаштування таргета і запустити його знову.
-
05
Реклама на конкурентів
Таргетовану рекламу можна налаштовувати на людей, які контактують з конкурентами.
-
06
Розширені можливості
Ви можете запускати рекламу з абсолютно різним графічним оформленням, як з картинкою, GIF-анімаціею або відео, залучаючи клієнтів різними елементами дизайну.
Розробка стратегії
На першому етапі ми досліджуємо ринок і працюємо над індивідуальною стратегією просування товару або послуги. Тут ми визначаємо портрет і інтереси цільової аудиторії.
Підготовка та оформлення сторінок
Перш, ніж запускати рекламу, нам потрібно переконатися, що ваші сторінки в соціальних мережах і сайт знаходяться в належному вигляді, адже на них будуть йти переходи, і користувач повинен розуміти, що за послугу або товар йому пропонують. В цей же час ми проводимо настройку веб-аналітики, яка допоможе нам простежити трафік заходів на оголошення.
Створення та налагодження рекламних оголошень
Після підготовки сторінок бренду ми приступаємо до створення рекламних оголошень під потрібну нам цільову аудиторію в Instagram і Facebook.
Моніторинг та оптимізація
Після запуску таргетированной реклами та її опрацювання, ми виявляємо найбільш ефективні оголошення та робимо на них упор в подальшій роботі.
звіт
Наша команда формує звіт про виконану роботу і формує план просування на наступний місяць.
Відгуки наших клієнтів
Про нас таке
говорять